Regulamin sklepu internetowego www.StanyMuzyki.pl

Informacje o sklepie

Sklep internetowy, działający pod adresem www.StanyMuzyki.pl, stanowi własność ARCO Inc., spółki akcyjnej prawa stanu Delaware, U.S.A., z siedzibą w Dover, DE 19904.

Prawa do brandu oraz do domen www.StanyMuzyki.pl oraz www.StanyMuzyki.com są własnością CISSARZ Inc., spółki akcyjnej prawa stanu Delaware, U.S.A., z siedzibą w Dover, DE 19904.

Oferta

Oferta sklepu obejmuje towary różnego rodzaju. Przeważającym jednak asortymentem są nośniki zawierające muzykę i, w mniejszym zakresie, treści audiowizualne.

 

Polityka oceny jakości towarów używanych.

Sprzedający dokłada wszelkich starań by opis jakościowy był jak najbardziej precyzyjny i obiektywny. Jednak ze względu na nieostre kryteria oceny, różne osoby oceniające, mogą pojawiać się różnice w ocenie jakości identycznego lub podobnego towaru.

W przypadku gdy kwestia jakości kupowanego towaru ma zasadnicze znaczenie lub opis nie daje pewności, że jakość ta odpowiada kupującemu, Kupujący powinien zwrócić się telefonicznie lub e-mailowo do Sprzedającego z prośbą o doprecyzowanie tego opisu lub przesłanie dodatkowych zdjęć.

Nie czyścimy (myjemy) sprzedawanych towarów, chyba, że są to bardzo duże zabrudzenia lub płyta winylowa przeznaczona jest do wykonania kopii cyfrowej w naszym sklepie.

Kwestie kosmetyki pozostawiamy Kupującemu i jego preferencjom dotyczącym sposobu czyszczenia płyt winylowych czy CD.

Na życzenie Kupującego możemy poddać sprzedawane nośniki czyszczeniu.

Ocenie nie podlegają opakowania wymienne (plastykowe do CD, DVD), które mogą być wymienione bez naruszenia integralności produktu. Mogą być one z automatu oceniane w sklepie jako BDB, jednakże mogą być uszkodzone (popękane, urwane etc.)

Na życzenie Kupującego możemy przepakować płyty CD do nowych opakowań plastykowych za dodatkową opłatą 1,50 zł/szt.

 

Ocena stanu technicznego nośników audio i audiowizualnych.

 

Płyty winylowe.

Sposób oceny: wizualny, dla niektórych pozycji: odsłuchowy

 

Nowy

płyta fabrycznie zafoliowana, nieużywana (wysyłana zawsze w stanie zafoliowanym, chyba że Kupujący zlecił wykonanie kopii cyfrowej)

 

Bardzo dobry (BDB) [odpowiednik Very Good (VG)]

Płyta: grana wiele razy, może posiadać eksploatacyjne średnie ślady użytkowania odpowiednie do jej wieku, niewielkie rysy i zadrapania, jednak nie przeskakuje i nie zawiesza się, może jednak lekko smażyć., okładka: może posiadać otarcia na grzbietach i rogach, czasem może brakować oryginalnie dodatków (np. plakatu, wkładki, zdjęć), może posiadać celowe uszkodzenia w związku z wycofaniem produktu z normalnej dystrybucji (przycięte rogi, dziurki).

W tej kategorii jakościowej mieszczą się również płyty określane jako mint (M), near mint (NM) czy excellent (EX), jednak ze względu na możliwe różnice zdań w ocenie jakości płyt na tym poziomie (kolekcjonerskim) pomiędzy Sprzedającym a Kupującym sklep tych kategorii nie stosuje. W przypadku zainteresowania dokładnym opisem jakości wybranej płyty prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

 

Dobry (DB) [odpowiednik Good (G)]

płyta: grana bardzo często, mogą wystąpić szumy, trzaski, czasem niewielkie przeskoki oraz widoczne rysy, okładka: może być lekko uszkodzona, poplamiona, naderwana.

 

Dostateczny (DST) [odpowiednik Fair (F)]

płyta: mogą występować rysy, powodujące głośne trzaski i przeskoki, okładka: może być mocno uszkodzona, mocno poplamiona, podarta

 

Niedostateczny (ND) [odpowiednik Poor (P)]

płyta: nie odtwarza się zadowalająco, liczne przeskoki, okładka: bardzo zniszczona lub jej brak

 

Płyty CD i DVD.

Sposób oceny: wizualny, dla pozycji znacznie porysowanych pozycji (DST) – odsłuchowy

 

Nowy

Płyta fabrycznie zafoliowana, nieużywana, wysyłana zawsze w stanie odfoliowanym (chyba, że zaznaczono inaczej lub kupujący życzy sobie pozostawienia folii - w tym przypadku jednak nie będą uznawane reklamacje związane z uszkodzeniem nośnika), wszystkie oryginalne, fabryczne stickery z folii zachowane i włożone do opakowania, zabezpieczona, jeśli trzeba, przed wypadnięciem płyty z mocowania oraz płyty odtwarzane w celach prezentacyjnych, nie noszące śladów użytkowania.

 

Bardzo dobry (BDB) [odpowiednik Very Good (VG)]

Płyta: odtwarzana wiele razy, może posiadać eksploatacyjne ślady użytkowania odpowiednie do jej wieku w postaci niewielkich powierzchownych rys, przytarć (np. od wkładania w kartonowe obwoluty) i zadrapania, okładka: może posiadać lekkie zagniecenia.

W tej kategorii jakościowej mieszczą się również płyty określane jako mint (M), near mint (NM) czy excellent (EX), jednak ze względu na możliwe różnice zdań w ocenie jakości płyt na tym poziomie (kolekcjonerskim) pomiędzy Sprzedającym a Kupującym sklep tych kategorii nie stosuje. W przypadku zainteresowania dokładnym opisem jakości wybranej płyty prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

 

Dobry (DB) [odpowiednik Good (G)]

płyta: grana bardzo często, porysowana (widoczne rysy lub znaczna ilość rys), gwarantująca jednak bezproblemowy odczyt zapisu, okładka: może być lekko uszkodzona, przycięta.

 

Dostateczny (DST) [odpowiednik Fair (F)]

płyta: mogą występować rysy, które na niektórych urządzeniach odtwarzających mogą powodować zakłócenia w odtwarzaniu dźwięku. W tym przypadku, płyta sprawdzana jest odsłuchowo na przynajmniej dwóch konwencjonalnych odtwarzaczach CD (DVD) oraz na jednym napędzie komputerowym i jeśli takie zakłócenie wystąpi przynajmniej na jednym urządzeniu, płyta dostarczana jest z kopią zapasową, co jest zaznaczone w ofercie,

okładka: może być mocno uszkodzona, mocno poplamiona, podarta lub może jej nie być wcale

 

Niedostateczny (ND) [odpowiednik Poor (P)]

płyta: nie odtwarza przynajmniej w jednym miejscu, w ofercie wyłącznie z powodu unikalnej pozycji lub ze względu na poprawnie odtwarzane pozostałych ścieżek. Płyta może służyć Kupującemu do wykonania legalnej kopii z innego nośnika. okładka: bardzo zniszczona lub jej brak

 

Zdjęcia towarów używanych przedstawiają konkretny, wystawiony na sprzedaż towar (chyba, że zaznaczono inaczej). Zdjęcia te służą również celom weryfikacji jakości oferowanego produktu.

Oferta towarów nowych może wykorzystywać zdjęcia poglądowe.

  

Zamówienia

Zamówienia są składane drogą elektroniczną za pośrednictwem strony www.StanyMuzyki.pl. Dopuszcza się składanie zamówień drogą emailową (kontakt@StanyMuzyki.pl).

Złożenie zamówienia przez Kupującego stanowi złożenie przez niego oferty zawarcia umowy kupna.

Zamówienia składane za pośrednictwem strony internetowej www.StanyMuzyki.pl mogą być zlecane za pośrednictwem konta Klienta – wymaga to rejestracji i utworzenia konta oraz podania niezbędnych danych, lub bez rejestracji. Dostęp do danych podanych przy rejestracji tak utworzonego profilu Klienta zabezpieczony jest indywidualnym loginem i hasłem, wprowadzonymi przez Kupującego podczas pierwszej rejestracji. Dane w profilu Kupującego mogą być w każdej chwili przez właściciela profilu modyfikowane w Panelu Klienta.

Koniecznym warunkiem realizacji umowy sprzedaży jest podanie w formularzu osobowym numeru telefonu i adresu e-mailowego

Zamawiający w sklepie internetowym powinien zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu. Podczas składania zamówienia na stronie www.StanyMuzyki.pl Kupujący musi zaakceptować postanowienia niniejszego regulaminu za pośrednictwem tzw. check-box.

Zamówienia są realizowane w terminie do 72h z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót i niedziel, chyba że w ofercie produktu zaznaczono inaczej.

Kopia cyfrowa kupionej płyty winylowej, również w przypadku oferowania jej gratis, jest wykonywana na życzenie, złożone w trakcie składania zamówienia, ewentualnie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, jednak nie później niż do momentu zapakowania towaru do wysyłki.
W przypadku zamawiania produktu wraz z kopią cyfrową okres realizacji zamówienia wydłuża się do 7 dni.

O wysłaniu przesyłki Sprzedający poinformuje Kupującego osobnym e-mailem, zawierającym informację o wysyłce, nr zamówienia, nazwę firmy (Poczta Polska, Kurier) zajmującej się doręczaniem przesyłek wraz z numerem listu przewozowego.

Sprzedający nie odpowiada za skutki podania przez Kupującego niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych. Koszty związane ze zwrotem przesyłki i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Kupujący.

W przypadku zadeklarowanego odbioru osobistego sprzedawca poinformuje Kupującego o fakcie przygotowania towaru do wydania wraz z godzinami otwarcia sklepu.

 

Płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione artykuły:

    • kartą płatniczą za pośrednictwem PayPal,
    • przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
    • z konta PayPal
    • gotówką przy odbiorze w sklepie w Rybniku dla pozycji tam się znajdujących

Czas i koszty dostawy

Zamówione artykuły na terenie Polski dostarczane są za pośrednictwem USPS, Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Szczegóły na temat terminu i kosztów dostawy znajdują się w formularzu zamówienia.

Rabaty

Rabaty oferowane przez StanyMuzyki łączą się ale się nie sumują. To znaczy w przypadku zastosowania np. dwóch rabatów 20% całkowity rabat nie wynosi 40% lecz od wartości towaru odejmowane jest 20% rabatu a następnie od pomniejszonej rabatem kwoty odejmowany jest kolejny 20% rabat.

 

Odstąpienie od umowy w przypadku zawarcia umowy na odległość

Przy odstąpieniu od umowy w przypadku zawarcia umowy na odległość mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa.

Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu, w przypadku gdy przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne, które mogą być przedmiotem nieautoryzowanego kopiowania, chyba że były dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu i w takim nienaruszonym opakowaniu zostały zwrócone.

Zastrzeżenie to nie obejmuje przypadków kiedy sprzedany towar jest niezgodny z opisem, posiada braki, które były ukryte (np. nośnik nie zawiera zawartości opisanej na opakowaniu i w ofercie)

 

Reklamacje wad produktów

W przypadku reklamacji mają zastosowanie obowiązujące przepisy. Przed dokonaniem jakichkolwiek czynności związanych z reklamacją zakupionych towarów Kupujący powinien zwrócić się do sprzedawcy w celu uzyskania wskazówek co do sposobu jej załatwienia.

 

Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia

W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie uszkodzona (rozerwana, wgnieciona, zawilgocona etc.) Kupujący powinien – w przypadku przesyłki doręczanej za pośrednictwem Poczty Polskiej – odmówić jej przyjęcia i poinformować o tym niezwłocznie Nadawcę lub – w przypadku przesyłki doręczanej przez kuriera – sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera i spisać ewentualny protokół szkody.

 

Dane osobowe

Dane osobowe Kupującego przechowywane są przez właściciela sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami właściwymi dla siedziby właściciela sklepu.

Dane te zbierane i przetwarzane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień.

Kupujący dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.

 

Postanowienia końcowe

Wszelkie prawa do zawartych na stronie treści oraz ilustracji (zdjęć) przysługują, jeśli nie zaznaczono inaczej, ARCO Inc. i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby fizyczne czy prawne bez zgody Sprzedawcy.